Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

DuliFuli - morogni kell!

Megmondom, ami nem tetszik, elég volt a hallgatásból! Ebből is elegem van és abból is és lehet, hogy belőled is, csak még nem tudod.

Friss topikok

Linkblog

2009.06.21. 10:53 MorGorilla

Nézz engem, huhhhh

Nézz engem! Ez a Viasat3 legújabb image kampányának szlogenje. Nehéz nem észrevenni, mert a kora esti sorozatok mindegyike előtt lemegy egy. Én személy szerint a Két férfi meg egy kicsit bírom is, de azért tisztában vagyok vele, hogy ebből az ember aztán semmi jót nem tanul. Hát, kikapcsolódásra készült ez is meg a többi sorozat is és főtéma a gyarlóság, egymás szivatása, önzés ésatöbbi. Valljuk be gyerekes, de azért lehet rajta mosolyogni is.

 

Nem mindegy azonban, hogy mennyire néznek gyereknek vagy éppen egyenesen hülyének. Valaki kitalálta, hogy a sorozatokat rettentően béna, bántóan satnya animációs módszerekkel készült rajzfilmszerű jelenetekkel népszerűsítse. Az hagyján, hogy meg se ismerem a legtöbb pofát, de jellemüket sikerült még tovább torzítani, és ami a legbosszantóbb EGYÁLTALÁN semmi poénos, csattanós nincs a jelenetekben. Csak szellemeskednek de nem történik semmi, hihetetlenül kínosan blőd az egész. Én kérem hüvelygomba és intimbetét reklámokon edződtem, na de ez már sok, legtöbbször egyszerűen kimegyek.

 

A legbántóbb, hogy mit gondolnak a tévé vezetői a nézőikről! Miért örüljek annak, hogy nézhetem a szart??? Nyálfolyós hülyegyereknek nézek ki, aki a legbénább pókemberes harmadosztályú matricának is gügyög, csak mer kék-piros és pókembeee? Aztán plakáton is meg mindenhol ez follyon a csapból? Aki nem ismeri a sorozatot, az ettől hű de megszereti aztán őket, na és ha keresné a műsorban a plakátos arcokat, hát úgyse ismer rájuk, annyira vacakok, szóval ennek aztán sok értelme van. Aki meg eleve szereti ezeket a műsorokat, az amúgy is nézni fogja, sőt, ezért kapcsol a Viasat3-ra.

 

Kérlek, írj kommentet, ha neked tetszett a Nézz engem! kampány, és ha elég sokan írtok, akkor inkább én költözöm el. Nem másik városba, hanem inkább bolygóra. Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy azon kívül, aki felvette érte a pénzt, ez valakinek valaha tetszett. Ha igen, az illető gondolja már át, hogy elég érett-e a legközelebbi választásokon való szavazáshoz.

Szólj hozzá!

Címkék: kampány hirdetés kritika reklám sorozat film kicsi viasat tévé és szex egy newyork pasi két spot image


A bejegyzés trackback címe:

https://dulifuli.blog.hu/api/trackback/id/tr131198342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása